onsdag!

SHO SHO SHOOOOOO säger jag bara!!

 

Som ni har saknat oss, men ni vet, vi har ju inte direkt slappaste livet om man säger så.

 

Idag var det en väldigt rolig eftermiddag i skolan. Vi garvade och skrattade och fnissade som vanligt, fast typ 67 gånger mer än vanligt. Och vanligt är också ganska mycket. Det var bild som gällde, och vår häxa till bildlärare skulle tydligen ha någon genomgång om hur man gör en keramikmugg. hela klassen fick bara sitta där och kika knäpptysta i en timme. Men liksom, vad tänker häxan med? Tror hon att 9D kan sitta helt knäpptysta i en timme eller? Nej för fan. 

 

Den som först bröt sin tystnadsplikt var Izzy som började hicka. Oj oj oj, har aldrig sett (hört) maken på hicka.. Inte vanlig hicka det där, SÅ JÄKLA KOMISKT. Då fick vi skrattattacker så inåt helvete.

 

Tur att jag satt lite bakom häxan säger jag bara, annars skulle hon döööda mig om hon såg att jag satt å garva hela tiden.

 

Poor little Hanne däremot satt ju rakt framför häxans face, tror ni det var smart av henne eller. På topp på det fick hon största skrattattackerna åt häxan, alltså häxan är rätt komisk om man säger så.

 

Efter lektionen när vi sitter i korridoren ska jag visa en dans jag gjorde till den här låten för Hanne, och precis när jag gör snyggaste steget som innebär att jag storshejkar på rumpan så kommer häxan bakom mig, okey jag bara: pinsamt! 

 

Sen kommer häxan fram till oss och jag bara: HJÄLP. Men som tur var var det inte mig hon ville åt den här gången, utan hon sträcker sin långa ådriga hals mot Hanne sen är hon med fejjan så himla nära Hannes att Hanne gick spott på ansiktet när hon pratade. Och så säger hon så här: VAD VAR DET DU SKRATTADE ÅT SÅ MYCKET PÅ LEKTIONEN DÅ? 

Hanne är ju smart i alla fall och kommer med ett perfa svar, hon sa: Jag skrattade åt Isaks hicka!

Vilket snirkligt sätt att ta sig ur häxans läskiga förhör va? jag beundrar henne.

 

 

Äh , det var väl allt jag hade att säga. HERRÅ

 

peace OUT!


Kommentarer
Postat av: Sara your biggest fan of all :)

Ni är GRYMMAST Tjejer. ÄLSKAR ER BLOGG OCH ER OCH OSS OCH KLASSEN!!! :D:D<33



2009-03-19 @ 22:38:05
URL: http://galentupp.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0