härligthärligt

vill bara börja inlägget först med att säga BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. så nu kan vi fortsätta :)

 

jo men vilken härlig dag det varit minsann :) äntligen har denna solen kommit fram litemer, det tycker jag är finfint. 

Imorse kom jag väl till skolan en aning tidigt, så där satt jag och hade trökigt. Sms:ade litegrann, gå runt lite, tjuvlyssna lite på bondarna, pilla mig i stjärten.. jaja ni vet. så himla tråkigt hade jag, men som tur var säger hanne att hon kommer... så kom hon och så på en gång börjar vi såklart skratta. jaaaa. sen gick vi down to the underground, där våran lektion skulle vara.

 

eller det var bara vi och resten av första halvan av klassen som började då, och vi skulle ha nåt cp med röda korset. jag säger bara what? fattade inte ett piss av vad dom där tjejorna från the red korset sa.. + att dom frågade så mkt så man fick lust att slå dom på käften. (de är lugnt, ja höll mig)

 

sen var det väl äntligen slut och jag, hanne och malene sätter oss och pratar om allt möjligt, shejkar lite rumpa, petar varann lite i näsan, följer efter lite folk, lyssnar på bästa musiken och har massagetåg. så där håller vi på i en timma innan den andra halvan av de goaste kommer tillbaka.. Då vare engelska som gällde.

 

Och man kan väl säga att engelskan var flummig. jaahh de kan man verkligen säga alltså. fast det är den jämt, bara för våran engelskalärare pratar jättefint<3

 

sen var det ju såhär att det var lunch som gällde. snacka om UNDERBART. ja men lunch är bästa ämnet alla tider. lite flumm i matkön som vanligt, och sen in å sno sig åt all ost från tacogratängen. jajemänsan det var tacogratäng idag, deee är goa grejer det.

 

å lunchrasten var väl för gooo alltså. sitta i allrummet lyssna på go å gla gammal musik, hanne fick lite finfin massage av sara och så vidare å så. 

 

svenskan var väldigt soft kan man säga. ja, själv satt jag i datasalen me lite CRAAAZY pojks som va flummiga som bara gud vet vad.. spela lite winterbells å sen vare hemåt!

 

ojojoj va detaljerat ja berättat om denna dag nu då, men men detaljer är väl trevligt tycker jag då.

 


Kommentarer
Postat av: Sara your biggest fan of all :)

GLÄDJETÅRAR PÅ OSS OCH ER OCH KLASSEN OCH LIVET!! ;D

2009-03-19 @ 22:38:52
URL: http://galentupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0