shulululu

Tja. Som ni alla vet har skolan börjat igen, ja det var ju jullov nyss. Idag hade vi en lång och god sovmorgon, nam nam. Sen skulle vi åka skidor på idrotten (ej nam nam). Fast det fanns ingen snö så vi skulle GÅ. Men det var så mycket is, så vi mer gled fram om man säger så.

 

Sen vet ni finns det ett ämne som kallas matematik. Men idag hade vi konstigaste vikarien. Och ni vet vikarie + plugg hör inte ihop, för när det är vikarie passar man ju på att göra annat (vill aldrig va vikarie :S). Som att tex. så ritade vi fina figurer idag, och gjorde pappersflygplan. Har ett helt förråd i mitt skåp nu (in case ett krig skulle bryta ut i skolan). 

 

På engelskan skulle man skriva ett brev, och man fick vara vem man ville. VEM MAN VILLE liksom vilken dröm! :O Såklart var jag Gud, vem annars? Liksom han har makten över allt, vem vill inte vara han. I mitt brev berättade jag för läraren hur jag gjort denna jord han står på, eva och adam, och att jag sov hela söndagen, osv osv. Och så berättade jag självklart om min största ärkefiende - the Devil. HUHUHUu. 

 

 

Imorgon kan vi visa er lite bilder från skoldagen, ska komma ihåg fota mycket endast för er skull mina sköna. =)

 

I vår klass får man se upp nu för om man inte vill ha pappersflygplan rakt i ögat (de är rätt så spetsiga ni vet)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0