Hello!

Hejhej!
Kom och tänka på en sak...vi har bara berättat om hur kul vi har och hur mycket vi alltid skrattar häri vår blogg, och ni tänker säkert: Men tjeeeena att dom alltid skrattar, säkert bara lite fniss då och då!

Men det är TOTALSANNING vi skrattar typ hela dagarna i skolan tack vare vår klass. härligthärligt

men iaf så tänkte jag berätta något som är mindre härligt.. det var min (hanne) dag igår: PISSIG!

Duschade 30 min innan vi började skolan, kom på att hårtorken var sönder så jag fick gå till skolan med blött hår
Skulle ha idrott som första lektion, träningsbyxorna var nytvättade och hängde på sträcket, blöta 
Gick  till M för att vi går tillsammans till skolan, ute var det super blött
Skulle gå på promenad på idrotten, mina skor läckte och mina strumpor blev BLÖTA

Ingen toppen morgon precis.. men sen flöt dagen på bra och inga större dåligheter   ; )
TILLS jag skulle ner på stan. Jag och L skulle ner och hämta biljetter till coldplay i augusti (HAPPYFACE) men när jag väl kom ner på stan och skulle ta ut pengar så visar bankomaten: Kortet kan inte läsas, prova senare eller i en annan automat!
Jag gick direkt till alla andra bankomater som finns på stan men det stod bara samma sak :p

Så jag var lite småsur hela kvällen och kanske inte så konstigt! men men alla har väl otursdagar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0