Skrattattacker

Shoooooo

Skärtorsdag idag då, nån som ska gå påskkärring? haha

Nu ska jag berätta för er om denna skrattiga dag vi haft. Sista NO lektionen vart vi helt craazzyy, hyperaktiva skulle jag nog kalla det. Oh my...
Jag, Hanne och Malin skrattade åt allting och vad som helst. Hela tiden! Det var helt hopplöst att ens försöka sluta.
Efter åt fick vi kvarsittning! =O Bara för att vi var de enda som inte hunnit klart med alla uppgifter, jag menar: Coomeee oooon, det är skäääärtorsdag ju! Då ska man väl vara lite snäll, annars kommer inte påskharen med en karamell (A) Oj, se man på, där fick ni dagens motto på köpet också!
Ja nu vet vi i alla fall att Ingis inte får något påskägg.
Pheeww! säger jag bara, att skrattattackerna är över. Jag tror inte min mage skulle palla mer, känner verkligen smärtan i den nu, träningsvärk nivet. Asså ni kan ta det lugnt, min mage är stark det är inte så att den är så klen så den inte palla mer, men inte ens självaste Pippi Långstrump skulle klara av allt det skrattet.
Snart har jag större magrutor är självaste muskelknippen Hanne förresten! 

Aja, ni får ha en bra påsk men se upp för alla påskkärringar, påskharar och allt vad det nu är, aight?

Dagens motto: På påsken ska man vara snäll, annars kommer inte påskharen med karamell

image6

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha.. vi hade precis tre påskkärringar här :P Ebba, Joline och Nelly.. :D

2008-03-20 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0