LOV!!

Äntligen! Nu har vi fått vårt efterlängtade påsklov. Okej, första dagen blev kanske inte riktigt lika kul som jag(hanne) hade tänkt mig..Såhär började dagen:

Jag vaknade och gick upp och åt frukost.
Sen kommer min syster in och frågar när dom kommer....
Kommer?? Vilka kommer? Då påminner mamma mig om att mina kusiner ska komma och att mitt rum ska vara städat(ni vet hur mammor är) ..
Oh My GOOOOD!! Tänker jag då..(mitt rum är typ värsta soptippen) så jag frågar samma sak som syrran och mamma svarar att dom kommer ungefär kl 17.00! Okej, tänker jag då. Så jag börjar städa och som alltid hittar jag massa saker som jag inte har sett på aslänge, och dom kan jag ju såklart inte kasta bort. så när jag är klar med golvet är det bara skribordet kvar.. och vart f*n ska jag lägga alla grejer då?? Så jag kastar in alla grejer under skrivbordet och säger att jag är klar! För när det är lov ska man ju inte behöva städa så det tar jag hand om efter lovet!
Aja hoppas ni har haft en bättre början på dagen än vad jag har!!

Fortsätt att kommentera och berätta för era kompisar om vår blogg, för nu är Dena i Västerås (trror jag) och då måste jag blogga varje dag själv!!

Dagens Motto: Städa bor man, annars dör man...(enligt vissa mammor)

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: HATERZ

hehe spread the wOrd, peeaCe

2008-03-21 @ 15:38:07
URL: http://haterz.blogg.se
Postat av: alexandra

tack så mkt :D händer ida?

2008-03-21 @ 20:33:07
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Katja

Skönt me lov, den som hade det!

2008-03-22 @ 18:52:30
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Sara

Städa GÖR man ändå DÖR man ;) hihi kommer du verkligen ta hand om grejerna under skrivbordet.. :P annars kan du typ lägga ett tyg över... XP hahah lycka till

2008-03-25 @ 18:19:35
Postat av: Malin

det är riktigt skönt med påsklov. dock mitt sista :(

2008-03-25 @ 21:30:38
URL: http://xholman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0