Torsdag

Shooolalalabababbbo!!

Nu har vi inte bloggat på ett tag inte, men blogg.se var ju helt konstigt :/
Men nu är vi back in business igen!
De har väl hänt mycket sen sist, t.ex har jag lagat mat hemma åt familjen för vi har hemkunskapsläxa. Och jag säger bara en grej: Mat är inte min grej alltså..
Ni skulle ba se, köket var i största kaos och + att det är meningen att man ska göra allt själv. Men mjaa mamma fick lov att hjälpa mig "lite". hehe. Innan hon kom var det som sagt största kaos, det rykte ur stekpannan så inåt helvette och på den andra plattan höll saker på att koka över, brandlarmet gick av all rök som kom från min "mat" och såklart hade jag glömt att stänga av 
vattenkranen så allt diskvatten sa ba: FLOOOMMMSS!! så svämma det över.
Sen ska man redovisa det här genom att skriva hur man har gjort och sånt där, men såklart tänker jag inte skriva in allt det där ni vet.. :D

image8

Puss! // superkocken Dena

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaahaha.. Riktigt stabilt.. XD Good work Mat-Dena :P

2008-04-04 @ 23:53:21
Postat av: Johanna

Tänk om Merete läser detta =O

2008-04-12 @ 11:05:14
URL: http://johannadinfurs.blogg.se
Postat av: Dena svar

Johanna: höhöhö jaa du de tror ja säkert att hon gör =O ska du ge henne våran blogg adress eller din lilla firlurling? ;O

2008-04-13 @ 15:47:47
URL: http://aliziberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0